Helye:   Neve:   Feltöltő:
Feliratkozás az aktuális listára Feliratkozás az aktuális listára

Budakalász, Tanító u. 40, 2011 Hungary - 7/3/2018Budakalász

FÁY-TÚRA, 2018. év, 30 km.-es táv.Gomba

Hossz: 29.11km
Szintemelkedés: 224m

Az útvonal leírása: (30.km)

A Tájház udvaráról a Bajcsy-Zsilinszky útcára lépve fordulj jobbra.A Coop ABC- nél fordulj jobbra a Deési Pál utcába. Haladj tovább egyenesen, míg el nem hagyod a települést. Az erősen emelkedő aszfaltozott úton haladsz tovább egyenesen. Az út végén egy „T” kereszteződéshez érünk,  (ezüst tanya Agromobil tábla) itt fordulj jobbra, a földútra. 200 m után fordulj balra (az oszlopon kék kerékpáros jelzés) Szántóföldek között, majd erdei úton haladsz, az Y elágazásnál (fán kék kerékpáros túrajelzés) balra tarts. 90 m után újabb elágazás, itt balra tartva (jobbra egy híd látható, ezen ne menj át) a két erdősáv között haladj a tisztáson, majd a

FÁY-TÚRA, 2018. év, 9 km.-es távGomba

Hossz: 9.68km
Szintemelkedés: 120m

Az útvonal leírása: (9.km)

A Tájház udvaráról a Bajcsy-Zsilinszky útcára lépve fordulj jobbra. A Coop ABC-nél kelj át a Rákóczi úton, és a piac mellett haladj át a Szemők Balázs téren majd jobbra fordulva a Petőfi S. utcán, folytatod utad, míg ismét el nem éred a Rákóczi utat. Baloldalon haladj a „Túraútvonal” feliratú tábláig, itt fordulj balra a Patay utcába. (néhány száz méter megtétele után szép kilátás nyílik a településre) Menj le a lépcsőn és annak végénél jobbra haladj a Kölcsey utcán, míg el nem éred a Vár utca sarkát. 1. sz. Ellenőrzési pont (1 km) Fordulj balra. Az utca végén balra tartva haladj a